Feest !
Xenner viert 5 jaar buurtverbinding
Op 5 juni is het exact vijf jaar geleden dat Xenner van start ging als buurtverbindend presentieproject in Mol. Vijf jaar lang trok de vertrouwde caravan door de stad om mensen met elkaar te verbinden — maandelijks op zeven verschillende plaatsen.
Om dit lustrum te vieren, organiseert de Xenner-ploeg een feestelijk samenzijn op vrijdag 12 juni om 19u in de Baobar aan het Santo Tomásplein in Mol. Iedereen die ooit op de een of andere manier betrokken was bij Xenner — als vrijwilliger, sympathisant of bezoeker — is van harte welkom om samen het glas te heffen.
Diezelfde avond onthult de ploeg ook de plannen voor de komende vijf jaar onder de naam ‘Xenner nog altijd’.
Wil je aanwezig zijn? Bevestig je komst via griet.van.coillie@zoho.com, bij voorkeur vóór woensdag 10 juni.
Meer info: xenner.org