orgel-en beiaardconcert in de SinPieter- en Pauwelkerk
We verwelkomen vandaag Gijsbert Kok, organist en beiaardier, in de Sint-Pieter en Pauwelkerk in Mol-centrum.
Om 19 uur brengt hij een orgelconcert op het Felsbergorgel dat in 2024 in onze kerk werd opgebouwd. Om 20 uur bespeelt hij de beiaard van onze kerk.